Exercitiu simplu de relaxare prin respiratie abdominala

Exista pe net si in diverse carti – o serie de ex de relaxare extrem de obsesionale si pline de tehnici….Realitatea este ca nu trebuie musai sa numaram pina la 3 sau pina la 9 ca sa intram in relaxare….ci sa ne lasam condusi….de respiratie.
Acest exercitiu de mai jos este nevoie sa il practicati in fiecare zi – nu o data pe luna. Nu trebuie sa ne concentram intens pentru a intra intr-o stare benefica de relaxare. Nu – trebuie sa ne „straduim” ci sa lasam de fapt controlul….Relaxarea cea mai simpla si la indemina oricui se aplica prin practicarea respiratiei abdominale – profunde.
Exista trei tipuri de respiratie – apicala, toracala si abdominala. Respiratia abdominala profunda va tine departe de stari neplacute de deprimare, anxietate, panica.
Stati linistiti/linistite in fotoliu, pat si incepeti sa respirati profund abdominal – umflati burta – in asa fel incit aerul sa patrunda mai jos de ombilic, fara a va forta. Totul sa vina natural. Inspirul intotdeauna sa fie mai scurt decit expirul. Imaginati-va ca sinteti intr-un loc frumos pentru voi (mare, munte, pajiste, padure, etc). Fiecare are un loc unde se simte bine. Lasati gindurile sa vina si sa plece ca niste valuri….Sa vina si sa plece….fara a le da importanta ….Lasati emotiile sa vina si sa treaca…Ele vin si trec la fel ca si gindurile. Fiti atente/atenti la corpul vostru. Ce va spune el ? Dati-i timp sa va vorbeasca.
Practicarea respiratiei abdominale va ajuta sa fiti mai constiente/constienti de sine, mai in acord cu corpul, emotiile voastre, mai echilibrate/echilibrati, mai intelepte/intelepti, mai creativi/creative, sa va iubiti mai mult. Va ajuta sa aveti mintea mai limpede, sa ginditi strategii benefice. E exercitiu bun de a sta departe de stres, de sindromul burnout, de stari negative (anxietate, panica, deprimare).
Succes

Anunțuri
%d blogeri au apreciat asta: